6 Mayıs 2015 Çarşamba

Alışveriş Dosyası - 1 (Karışık Alışveriş)



blog alışveriş

Herkese merhaba,
İşlerimin yoğunluğundan dolayı bloga çok fazla yazamıyorum.Ama bu süre içerisinde parça parça yaptığım alışverişlerdeki ürünleri bu postta paylaşmak istiyorum.
  

blog alışverişim

1. Dirty Works Yüz ve Vücut Makyaj Fırçası ; Bununla pudra,bronzer uygulaması yapabilirsiniz.Yaz aylarında özellikle geceleri,bronzlaşmış bacaklarınıza ışıltılı pudra uygulamak için kullanabilirsiniz.Ya da yaptığınız ten makyajınız gözünüze fazla geldiyse üzerinden geçerek fazlalığı alabilirsiniz.Ben Avonun kabuki fırçasını kullanıyorum ama bu fırça ona göre çok daha yumuşacık,pofuduk.

2. Urban Care Natural's Biotin & Keratin Şampuan ; Bu aldığım ikinci tüp. Paraben içermeyen bir ürün.Severek kullanıyorum.Şimdilik şampuanımdan çok memnunum.

şampuan

3. Urban Care Natural's Biotin & Keratin Saç Bakım Kremi ; İnce telli ve zayıf saçlara sahip olduğum için saç bakım kremlerini her yıkamadan sonra kullanamıyorum maalesef.Sanki saçımı daha da inceltiyor gibi :) O yüzden iki yıkamada bir kullanmayı daha çok seviyorum.Yapısı yoğun olsa da arınması kolay.


4. Bepanthol Cilt Bakım Kremi ; Bu da bittikçe aldığım kremlerden biri.Detaylı olarak Günlük Nemlendiricilerim  postunda bahsetmiştim.

maskara

5. Flormar Wild Eyes Maskara ; İndirimden aldığım bir üründü.Bakalım yorumlarım neler olacak.

kabuki fırça

6. Flormar Oje 011 Tender Salmon ; Bunu sevgili Merve Özkaynak sayesinde tanıdım. Mart Favorilerim  videosunda tanıtmıştı.O günden beri de her kıyafetle kullandığım bir oje oldu.Yaz kış rahatlıkla kullanılabilir bence.





7-8. Yvres Rocher Duş Jeli ve Roll-on Deodorant ; Yvres Rocher Dünya Bahçeleri ikili setler halinde kampanya yapmış.Ben de anneme ve kendime bir set oluşturdum.Bu ikilide roll-on deodorant ve duş jeli var.Tercihim ise Laos Nilüferinden yana oldu.Kokusu çok hafif ve doğal.Kolunuzu hareket ettirdikçe yayılan o çiçek kokusu burnunuza geliyor.



9.Avon Senses Vücut İçin Arındırıcı Scrub ; Katalogda görüp nasılmış acaba diyerek aldığım body scrub.


Alışverişim böyleydi.Okuduğunuz için teşekkürler.Öpücükler!

Sevgiler.


 Makyaj ve Ötesi Blog

6 yorum:

  1. güzel günlerde kullan tatlım güzel ürünler almışsın biran önce yorumlarını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,ürünleri kullanır kullanmaz paylaşıcam.

      Sil
  2. Çok güzel bir alışveriş olmuş canım, iyi günlerde kullan :*

    YanıtlaSil
  3. şirin blogunu yeni keşfettim takibindeyim artık senide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin blogunda çok güzelmiş canım,her şeyden biraz var,takipteyim :)

      Sil