26 Haziran 2015 Cuma

Yaz İçin Tırnak Süsleme (Nail Art) Fikirleri

tırnak süsleme


Herkese merhaba,

Yaz sadece doğaya renkli güzellikler katmakla kalmıyor bizleri de baştan aşağı renklendiriyor.Hal böyle olunca renkler tırnaklara da yansıyor.

Ben de sizlere ilham kaynağı olması için Pinterest'ten derleyip düzenlediğim Nail Art modellerini hazırladım.

tırnak süsleme

Çiçek desenleri ve denizcilikle ilgili motifler bence en yakışanları.Yanına da glitter,simli ojeler eklendi mi daha şık hale geliyor.


tırnak süsleme


Bu da Golden Rose Rich Colour serisindeki nude tonlardaki ojeyle yapılmış.Siz isterseniz Pastel Nude serisindekileri de kullanabilirsiniz.

tırnak süsleme

Ayaklar da plajlarda eller kadar önemli. Ayak yüzükleri ve halhallarla zenginleştireceğiniz ayaklar daha çok göze çarpacaktır.

tırnak süsleme

Umarım sizler de benim kadar bu tırnakları beğenmişsinizdir:)

Sevgiler.

Makyaj ve Ötesi Blog

2 yorum:

  1. Merhaba:-)bloğunu keşif etkinliğinden aldım hemen takip listeme ekledim:-)beni takip edersen çok sevinirim canım:-)

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış canım. Blogunu takibe aldım bana da beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil