9 Eylül 2015 Çarşamba

Son Zamanların Favorileri / 1


maybelline colorsensational mat uj


Günaydın! 
Uzun bir aradan sonra sizi 'favoriler' yazımla karşılamak istedim. Son zamanlarda bir çok ürün denedim ama yaz boyunca en çok bunları kullandım.Hemen başlayalım. 

Çoğumuz yazın en çok mercan,turuncu ve pembe tonlarında rujlar sürüyoruz.Benim tercihim pembeden yana. 'Maybelline Colorsensational Matte Ruj' lardan olan Rose Rush (940) rengini ben çok beğendim.Rujun yapısı oldukça yumuşak;dudaktayken ruj sürmemişsiniz gibi bir his veriyor. Zaman zaman bunun üzerine iki üç ton açık pembe ruj sürüp rengini biraz daha kırdığım da oldu.


Günlük makyajımda far çok sık tercih etmesem de 'Essence 3D Göz Farı' (08 Irresistable Vanilla Latte) nın açık rengini highlighter, koyusunu ise far olarak kullanıyorum. Kalıcılığı iyi değil, biraz da tozutuyor. Ama ışıltısını,yanar dönerliliğini es geçemem.

essence 3d eyeshadow

Ojeler olmazsa olmaz,özellikle açık tonlular.'Pastel Nude' serisi ojeleri sevdiğimi instagramdan beni takip edenler bilir.Bu da 106 Blush rengi olanı.

Hemen yanındaki 'Flormar Plus Quartz Tender Salmon'. Bu ojeden 'Alışveriş Dosyası' yazımda paylaşmıştım.İkisi de değiştire değiştire sürdüğüm ojelerden :) 

Ojemi sürdükten sonra 'NK Express hızlı oje kurutucu' sunu Top Coat olarak kullanıyorum.

nk hızlı oje kurutucu


Kaşlarımın aralarında biraz boşluklar olduğu için kaş farı ve kaş kalemi kullanıyorum. 'Oriflame Kaş Farı' orta ve koyu tenliler için koyu kahve,sarışınlar içinse açık ton fardan oluşuyor.Bir de sabitlemek için (üstteki fotoğrafta üçüncü en açık renkli olan) vaksı var.Farı uygulamanız için iki tane de minik fırçası var.

nyx eyebrow pencil taupe

 'NYX Kaş Kalemi' ise 915 Taupe renkli olanı. Kaş rengimle birebir örtüşüyor. Bunu aynı zamanda göz kalemi olarak kullanıyorum.
Yapısı oldukça yumuşak.

nyx kaş kalemi

Geriye kalanlar ise burada.En baştaki 'Wet n Wild Nutty Tekli Far'.
Koyu tonlarda göz makyajı yapmak istersem bu benim göz kapağımın katlanma bölgesine yani crease bölgesine sürdüğüm geçiş rengim oluyor.

 Arada 'Rexona Shower Clean Deodorant'  var.Benim için şahane kokusuyla vazgeçilmezim oldu.Bundan önce roll-on kullanıyordum,bundan sonra ise yola Rexona deodorant ile devam:)

Son favorimse 'Himalaya Herbals Besleyici Cilt Kremi'.Denemek için aldığım bir üründü.Kokusunu çok sevdim.Duş sonrası kuruyan bacaklarıma ve dirseklerime kullanıyorum.Ama en çok tatildeyken omuzlarıma ve bacaklarıma kullandım.Cildi gerçekten yumuşacık yapıyor,tavsiye ederim.

favori ürünlerim

Benim son zamanlardaki favorilerim bunlardı.İçlerinden sizin kullandıklarınız ve benim söylediklerime eklemek istedikleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler.


                Makyaj ve Ötesi Blog





3 yorum:

  1. Merhaba güzel ve bilgilendiren bir yazı olmuş. teşekkürler :)
    Bu arada bloguma da beklerim.
    http://yanibirbaslangic.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. essence de bende aynı sıkıntıyı yaşadım ama rujun rengi şahane :) bende beklerim bloguma

    Link adı

    YanıtlaSil