7 Mayıs 2016 Cumartesi

Avon Glimmerstick Diamonds Eye Liner

Günaydın!
Bugün sizlerle Avon'un ne zaman çıkardığını hatırlamadığım bu göz kalemlerini paylaşmak istedim. Bu aralar Project Pan projesini uygulama yolundayım; makyaj ürünlerimi kurcalarken de bunları buldum.
 
Hatırladığım kadarıyla Avon Glimmerstick Diamonds serisindeki renkler ;
  • Smokey Diamond
  • Emerald Glow
  • Black Ice
  • Twilight Sparkle
  • Flashy Copper
  • Sugar Plum
  • Sparkling Silver

avon göz kalemi

Bende ise ilk dört renk yer alıyor.
Genel olarak göz kalemlerinin yapıları yumuşak, içlerinde minik minik ışıltılar bulunuyor. Asansörlü kalemlerden, sürümleri bence renklerine göre değişiyor. Kimisi tek katta rengi verirken kimisinin üzerinden iki kat geçmek gerekiyor.

avon glimmerstick eyeliner
 
* Smokey Diamond ; Duman grisi, siyaha çalan bir tonda.
* Emerald Glow ; Kirli yeşil diye tanımlıyorum ben :)
* Black Ice : Klasik siyah göz kalemi ışıltılı versiyonuyla.
* Twilight Sparkle ; Parlement mavisi.


avon göz kalemi

Kalıcı kalemler ancak göz altlarınıza sürdüğünüzde biraz akma yapabiliyor. Ben eye liner gibi sürüp parmağımla dağıtarak kullanıyorum. Üzerine de aynı tonlarda daha açık far uygularsanız simli simli görüntüyü yok edebilirsiniz ama ışıltısı rahatsız edici boyutta değil; tek olarak kullanabilirsiniz.

 Avon'un bu ayki kataloğunda ışıltısız olanları satışta. Satın almak isterseniz bakabilirsiniz.

                                                              Sevgiler.

3 yorum:

  1. avonun bu kalemlerini ben de severim mürdüm olanı yıllardır kullanırım ..

    YanıtlaSil
  2. Mürdümünü de almalıyım o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Benim annem kullanıyor çok seviyor bu kalemleri :)

    YanıtlaSil