27 Haziran 2016 Pazartesi

#onyuzmilyonojesenlik | Bursa Blogger Şenliği Sponsorları

      
  Herkese iyi haftalar,

 
Bugün, bir önceki yazımda anlattığım Onyüzmilyonoje ile Bursa blogger etkinliğindeki sponsorlarımızdan bahsedeceğim.
Farkındayım, bu etkinliğin üzerinden epey zaman geçti ama benim düzenli olarak blog yazamama sorunum var. Daha önce de belirttiğim gibi iş dolayısıyla yoğunum ve evde neti açıp blog yazmak aklıma en son gelen şeylerden biri. Ama yine de yazmaktan keyif alıyorum bırakamıyorum :))
 

Thalia Kozmetik 'ten her bloggerın saç tipine uygun hazırlanmış bu güzel paketler vardı. İçinde şampuan, duş jeli, sabun ve banyo lifi bulunuyor. Benimki Thalia Love of Peony - Şakayık özlü olanı.
 

Ogobongo 'nun digital baskılı bu çoraplarını merak ediyordum. Bana yılbaşı temalı olanı geldi :) Sizce de çok güzel değil mi?
 
MrandMrsPopcorn ise mısıra farklı bir lezzet katmış ve karamelli mısır yapmış. Bence çok lezzetli olmuş.
 
Ekoz Kozmetik 'ten ise vanilya kokulu oda spreyi vardı. Benimki sanırım birazcık akma yapmış ve ambalajın boyasını dağıtmış, sağlık olsun diyelim. Normalde bana vanilya kokulu parfümler ağır gelir ama evimde bunun yarattığı havayı sevdim.


Watson's mağazalarının oluşturduğu bu paketteki ürünler denemeyi istediğim ürünlerdi. Özellikle ojenin rengine bayıldım. Yazın tam benlik :)


El ve ayak bakımına önem veren biri olarak Solenne Kozmetik 'in bu ürünleri de beni çok mutlu etti.


Ojelik.com sitesinden Nail art severler çeşit çeşit ürünler bulabilirsiniz. Bizim için de bu desen bantlarını göndermişler.


Eyeliner çekemeyenler için ya da daha hızlı olmak adına kolaylık arayanlara Fixliner 'dan bu şablonlar oldukça başarılı görünüyor.


Instadudak sayesinde de ince dudaklarınızı daha dolgun gösterebilirsiniz.


Le Petite Marseillas ürünlerini zaten severek kullanıyorum. Bu da Forte İletişim'den gelen Le Petit Marseillas Lavanta Balı özlü duş jeli. Teşekkürler Forte İletişim.


Otacı Bitkisel, bizleri unutmayıp bitkisel şampuan ve birçok testerdan oluşan paket göndermiş. Her zaman kullandığım Urban Care Biotin ve Keratin şampuanım bitmeye yakındı ve bunu kullanmaya başladım. Detaylı blog yazısı gelecek.


Mediwell 'in çantaya atmalık bu manikür seti ve dudak balmları çok kullanışlı.


Alfar Kozmetik'ten Elite Kozmetik ve Catherine Arley Kozmetik'e ait bu şahane setler vardı. Renk tonları her zaman tercih ettiklerim arasında. Pembe pastel tonlarında...


Bir Farmasi danışmanı olarak bu ürünler için Farmasi'ye teşekkürler :)


Skincode ise 14 günlük bir kür ve Uriage termal su yollamış.




Newobsessions' ın tattooları ise benim yaz için favorilerimden. Gümüş ve altın ışıltılı dövmelerini sanırım kullanmadan edemeyeceğim. Blogger etkinliğimizde bizimleydiler.

Özlem Sabun bizim için gül şeklinde sabunlar getirmiş ama ben etkinliğe geç katıldığım için onlardan alamadım. Yine de gördüğüm kadarıyla çok güzeldiler. Ayrıca organizasyon masasındaki Onyüzmilyonoje yazılı taşlar da Özlem Sabun'dan.

Son olarak Fruitflowers 'ın bu kupasını da fırçalık olarak kullanmayı tercih ettim.



Tüm sponsorlarımıza teşekkürler :)

Sevgiler.

 

2 yorum:

  1. çok güzel bir etkinlikti güle güle kullan hepsini :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Çok teşekkür ederim, siz de... Bir kısmını deneyimledim bakalım, umarım en kısa zamanda paylaşabilirim. Bence de etkinlik keyifliydi.

      Sil